• A megjelenített árak nem tartalmazzák az ÁFA-t. |
  • Magánszemélyeket nem szolgálunk ki! |
  • Aktuális telephely:
A megjelenített árak nem tartalmazzák az ÁFA-t.

 

CÉGISMERTETŐ

 

Barát Papír Kft-t 1991.decemberében alapítottuk, akkor még Betéti Társasági formában.


Az idén immár 24 éves cég a kezdetekkor még csak kiskereskedelemmel foglalkozott.


Az előprivatizáció során vásárolt kiskereskedelmi üzletekben tanultuk ki a kereskedelem fortélyait. Cégünk székhelyén, Szegeden működtettünk előbb kettő, majd négy kiskereskedelmi üzletet.


Mintegy kétévi működés után kezdtünk el nagykereskedelemmel foglalkozni Szegeden az Apáca utcai telephelyen, amelynek megnyitása akkor minőségi ugrást jelentett a társaságunk életében.

 

A megalakulás óta mindig kizárólag Magyar tulajdonban lévő cégünk csak a fokozatosság betartásával tudott növekedni, kizárólag saját erejéből, ehhez pedig feltétel volt vevőink bizalma.

 

Erre építjük még ma is üzletpolitikánkat.


Később a forgalom folyamatos növekedése szükségessé tette az árukészlet és választék fokozatos bővítését. Emiatt idővel elkerülhetetlenné vált a jelenlegi Szeged, Irinyi utcai áruház megnyitása, amelyre 1999. decemberében került sor.


Cégközpontunk azóta is a mintegy 2.800m² összes raktárfelületen elhelyezett árukészlettel és a mintegy 3.000m²-es parkolóval várja a kedves vásárlóikat.


A cég életében jelentős dátum a 2000. év, hiszen ekkor alakultunk Kft.-vé, illetve a 2001. év, amikor a társaság megnyitotta első vidéki kirendeltségét. Az így létrejött békéscsabai kirendeltség elsősorban a Békés megyei vevők minél gyorsabb kiszolgálását volt hivatottt szolgálni, ahol azóta is a szegedi központtal megegyező vásárlási feltételek, és szolgáltatás várja partnereinket. 2005. májusában a budapesti kirendeltség megnyitásának célja elsősorban a Pest megyei vevőink kiszolgálásának megkönnyítése volt. 2005. augusztusban nyitottuk legújabb, tatabányai kirendeltségünket, ahol 400 m² –en várjuk Észak-Dunántúli partnereinket.


Cégünk 2006. márciusában tovább bővült a budapesti székhelyű Pergamon Kft. megvásárlásával, amely főleg számítástechnikai kellékanyagot, fénymásolópapírt, írószereket, számítástechnikai kiegészítőket forgalmazott, és legjelentősebb vevői a budapesti és országos lefedettségű közületek.


Közben több kitűnő termék kizárólagos importőrévé váltunk, úgymint Jolly, Argus, Ekoz, Office1.


Cégünk éves nettó árbevétele a 2003-as évben már meghaladta az 1 milliárd forintot, míg a 2004-esévben túllépte a 1,5 milliárd forintot is, 2010 decemberében éves forgalmunk pedig már túllépte a bűvös2 milliárd forintot.

 


2008. január végétől tatabányai kirendeltségünk új, saját tulajdonú, több mint 600 m²-es ingatlanba költözött. Itt változatlanul magas színvonalon, lényegesen nagyobb áruválasztékkal és kibővült szolgáltatásokkal várjuk vásárlóinkat.


2009. júliusában a budapesti kirendeltségünk elköltözött a Száva utcából új, saját tulajdonú 720m²-es telephelyre a Zádor u. 11. alá, ahol kitűnő parkolási lehetőséget tudunk biztosítani, valamint magasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni Partnereinket.


2009. augusztus 1-től számos új márka forgalmazását kezdtük meg. Ezeket megtekintheti a honlapunk „újdonság”linkjén.

 

Költséghatékonysági szempontok miatt a Pergamon Kft. 2009. augusztus 31-én beolvadt a Barát Papír Kft-be. A Pergamon Kft. közületi vásárlóit továbbiakban a Barát Papír Kft. szolgálja ki.


2009. novemberében pályázati segítséggel, a hatékonyabb kiszolgálás érdekében cégünknél bevezetésre került egy komplex vállalatirányítási rendszer (Octopus 8) és a hozzá kapcsolódó mobiltechnikát alkalmazó rendszer.


2010. áprilisában a gyorsabb és pontosabb munka érdekében minden telephelyünkön az Európai Unió támogatásával az ÚJ MAGYARORSZÁG FEJLESZTÉSI TERV keretében megvalósult beszerzésnek köszönhetően vonalkód leolvasó készülékeket kezdtünk el használni, melyek segítségével színvonalasabb kiszolgálást tudunk biztosítani Partnereink számára. Az áru összekészítő és eladó kollégáink a készülékkel azonnali információt kapnak az adott termék áráról, illetve raktárkészletéről.


2010. augusztusában a cégünknél bevezetésre került egy komplex e-kereskedelmi rendszer. Mivel web áruházunk szinkronban van a vállalatirányítási rendszerünkkel így a regisztrált Partnereink láthatják saját egyedi áraikat, korábbi számláikat, megrendeléseiket. tájékozódhatnak hitelkeretükről és kintlévőségeikről.

 

 

2013. januárjában a kiskereskedelmi üzleteink (Stefánia Papírbolt Szeged, Dózsa Gy. u. 5., Tisza Papírbolt Szeged, Bartók tér 9.) kiváltak a Barát Papír Kft-ből, és jogutódként Papír City Kft  néven működnek tovább.

 

Cégünk folyamatosan foglalkoztat MELÓDIÁK-os tanulókat. Minden évben fogadjuk a SZINERGIA Üzleti Szakiskola és a MIOK tanulóit. 2015-ös tanévben Tatabányán, Budapesten és Szegeden összesen 18 tanulót foglalkoztatunk gyakorlati oktatás keretében.

 

2014. januárjában megújult honlapunk. Több újítást hajtottunk végre. Azon vagyunk, hogy webáruházunk ügyfeleink számára könnyebben kezelhető legyen.

 

Büszkén mondhatjuk, hogy immár 9 éve Xerox hivatalos forgalmazói vagyunk Magyarországon.

 

Már 4 éve a FELLOWES hivatalos forgalmazói vagyunk.

 

2014 december 18-án budapesti telephelyünk elköltözött saját tulajdonú ingatlanba, ami a 1151 Budapest Károlyi Sándor út 154/a szám alatt található meg. A 7500 m2-es telekterületen egy 1200 m2-es raktárépület helyezkedik el. Vásárlóink ezáltal egy tágas bemutató teremben ismerkedhetnek meg, nézhetik meg termékeinket. Parkolási lehetőséget biztosítunk minden hozzánk látogatónak.Hatalmas terület teszi lehetővé ügyfeleink számára a gondatlan parkolást.

 

2015. augusztusától cégünk már a NEBULÓ Diákszövetkezet tanulóit is foglalkozatja.

 

2015. decemberéb elkezdtük lecserélni a kiszállításra használt gépkocsijainkat. Beruházásunkat követően gépkocsi parkunk életkora nem lesz több mint 3 éves. Biztosítva a megbízható, pontos kiszállítást ügyfeleink részére.

 

 

 

A gyorsabb kiszállítás érdekében saját túrajáratainkon felül külsős szolgáltató cégek szolgáltatását is igénybe vesszük, ezáltal már az ország bármely pontjára vállaljuk a 48 órás díjtalan kiszállítást a rendelési limit értékén felül.


Kik választanak minket partnerüknek:


Elsősorban, azok a vevők, akik szeretik a megbízhatóságot, a családias légkört és a vevőorientált piaci magatartást, ahol tiszteletben tartják a vevők érdekeit.

 

Kik a Mi vevőink:

 

- Cégellátók
- Kiskereskedők, szaküzletek
- Írószer, irodaszer viszonteladók az ország egész területéről
- Nagykereskedelmi vállalkozások
- ABC-k, vendéglátó egységek
- Nagyobb közületek, nagyobb végfelhasználók, pénzintézetek, önkormányzati cégek, szociális intézmények
- Fontos hír: Immár több, mint 2.500 aktív vásárló viszonteladó partnerünk van

 

Amit nyújtani tudunk:


- Bőséges áruválaszték
- A bőséges áruválasztékot a közel 200 millió forintos árukészlet garantálja. A forgalmazott termékek köre meghaladja a 12.000 féle árucikket.
- Kitűnő ár- érték arányú saját import és saját gyártatású irodaszerek, írószerek, akár tenderes beszállításokra is.
- Akciós újság, termék katalógus, aktuális hírlevelek

 

Amiket forgalmazunk:


- Irodai papíráruk, fénymásoló papírok, leporellók
- Irodaszerek
- Hazai és import írószerek
- Irodai kiegészítők
- Ügyviteli nyomtatványok
- Iskolaszerek
- Vizuál technikai eszközök
- Számítástechnikai kellékanyagok
- Irodabútorok
- Háztartási és higéniai papírok
- Takarítószerek, tisztítószerek
- Kreatív termékek,
- Térképek, földgömbök,
- Cafeteriás termékek, ásványvizek


Árukészletünkben egyaránt megtalálhatók a nagy hazai gyártók árucikkei, a közvetlen import beszerzésből származó termékek, és a saját gyártású termékek. 

Vállalatunk kapcsolatban áll valamennyi jelentősebb belföldi írószer-irodaszer gyártóval, forgalmazóval.

 

Nyomdai szolgáltatások:

Partnereink részére vállaljuk a forgalmazott termékek logózását, egyedi feliratozását. Nyomdai hátterünk segítségével a vevőnk arculatának megfelelő jegyekkel látjuk el naptárait, levélpapírjait, borítékjait, valamint megrendelés esetén egyedi formanyomtatványokat is készítünk.

 

Kedvező kondíciók:

Szerződött partnereink részére hosszú fizetési határidőt és akciós kedvezményeket biztosítunk. Mennyiségi vásárlás esetén további kedvezményekre van lehetőség. Nagyobb tétel esetén egyedi árat biztosítunk.

 

Szakmai segítség:

Szívesen nyújtunk szakmai segítséget vevőinknek. Nagykereskedelmi raktáráruházunkban, békéscsabai, budapesti, tatabányai lerakatainkban és jelenleg a két helyi kisker üzletben összesen 80 fő dolgozik, akik készségesen állnak vevőink és szállító partnereink rendelkezésére.
Munkánkat segítik területi képviselőink, akik együttműködnek partnereinkkel a helyi tenderek, pályázatok elnyerésében.

 

Kitűnő parkolási lehetőség:

Cégközpontunkban kitűnő parkolási és rakodási lehetőséget biztosítunk saját, aszfaltozott parkolónkban vevőink és szállítóink részére egyaránt, míg a fővárosi és vidéki kirendeltségeink előtt ugyancsak díjmentes a parkolás.

 

Kiszállítás:

Szegeden, Békéscsabán, Budapesten, Tatabányán 48 órán belül vállaljuk a megrendelések teljesítését, vidéki vevőinknek pedig mindig a hét ugyanazon napján szállítjuk ki túrajáratunkkal a megrendelt árut. Azon Partnereinknek, akik nem esnek bele a túrajárat útvonalába külsős futárszolgálattal elsősorban a GLS-el tudjuk a megrendelt áruját kiszállítani, melynek díjai a következő: 20.000 Ft alatti vásárlás esetén 1300 Ft, fölötte a mindenkori útdíjat kell kifizetni. Az útdíj számításról itt tájékozódhat.

 

Szakszerű csomagolás:

A termékek szakszerű tárolásáról és a hazai és nemzetközi szabvány előírásainak megfelelő megerősített kartonos csomagolásról szakembereink gondoskodnak.

 

Minőségi garancia:

Minőségi garanciát vállalunk az általunk forgalmazott termékekre. A forgalmazott áruk közül elsőbbséget élveznek a minőségbiztosítási rendszerrel rendelkező belföldi gyártmányok. Az esetleges hibás árukat 48 órán belül kicseréljük.

Cégünk a 2001-es év sikeres auditálását követően megszerezte az ISO 9002 minőségbiztosítást, így munkánkat e minőségbiztosítási rendszer előírásainak betartásával végeztük. Ennek továbbfejlesztéseként az ISO 9001-es minősítést is megszereztük a 2003-as év végén.

 

2010. októberétől rendelkezünk a szabvány legújabb ISO 9001:2009 minőségbiztosítási tanúsítványával.

Áruválasztékunk folyamatos bővítése és a megszokott magas szintű szolgáltatási színvonalunk garancia a partnereinkkel való hosszú távú, kölcsönösen előnyös együttműködésünkre.

 

2005 májusában a Közbeszerzések Tanácsa által vezetett minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébekerültünk a Tanács T/3 – 39/1218 -3/2005 sz. határozata alapján, a következő kategóriákban:

- Irodai gépek, berendezések és kellékek a számítógép kivételével

- Különféle fapép, papír és papírtermékek

 

Elektronikus kereskedelem

2010 végétől megújult webáruházunk a kor igényeinek megfelelő kitűnő szolgáltatással jelentkezik

Webáruházunk főbb szolgáltatásai:

- keresés termék névre, márkára

 - látjuk a készleten lévő termékeket lerakatonként

- visszaigazolást küldünk a rendelésről
- egyedi árak megjelenítése
- számla és hitelkeret információ
- katalógus és akciós újság elérhetőség
- aktuális hírlevelek
- termék leírások, termék fotó megjelenítés
- egyedi jogosultsági szintű rendelési rendszer beállítása
- on-line információ a készletről

 

Jelentősebb közületi referenciáink:

- Szegedi Tudományegyetem
- KLIK
- Alstom Hungária Zrt.
- Magyar Honvédség – Hódmezővásárhely
- NHSZ Tatabánya  Zrt.
- Syngenta Kft.
- Synergon Rendszerintegrátor Kft
- Szent Borbála Kórház
- SZMJV Szociális intézete Szeged
- Future Rt.
- Budapest Bank Nyrt.
- Békés Megyei Pándy Kálmán Kórház
- Alföldvíz Zrt.